Sprievodca - Analýza výsledků

Správa štítkov (doplňujúcich informácií) respondentov

Pre odoslanie pozvánky z platformy Netquest stačí zadať e-mailové adresy respondentov do systému. Sú ale situácie, pri ktorých chcete mať o respondentoch viac informácií, napr. názov firmy, odbor podnikania, dátum nákupu, alebo pohlavie. V tomto článku uvádzame všetky informácie týkajúce sa respondentov dotazníka a priblížime ich súvislosti.

K čomu sa hodia dodatočné štítky

Využití je veľa, o niekoľkých z nich píšeme v tomto článku.

Štítky respondentovu môžu slúžiť na filtrovanie výsledkov prieskumu podľa informácií v nich obsiahnutých. U respondenta môžu byť vedené informácie o príslušnosti k určitej skupine. Napríklad to môže byť oddelenie v ktorom pracuje. Po nazbieraní výsledkov budete môcť analyzovať dáta podľa firemných oddelení. Je to veľmi zaujímavá funkcia a umožňuje porovnávanie deklaráciou zamestnancov pokiaľ ide o oddelenie.

Dotazník a pozvánka k vyplneniu

Informácie zo štítkov môžete tiež využiť v časti s otázkami, alebo dokonca pri odpovediach vo svojom dotazníku. Vďaka tomu máte možnosť obrátiť sa na každého respondenta menom a dotazník personalizovať. To isté je možné v prípade e-mailovej pozvánky na dotazník.

Predovšetkým tokeny

Pamätajte, že všetko vyššie uvedené možno uviesť do platnosti iba v prípade, ak má váš dotazník nastavenú najvyššiu úroveň zabezpečenia a aktivovanú možnosť identifikácie respondenta. To znamená, že každý z vašich respondentov obdrží individuálny token, ktorý umožní jeho identifikáciu a sprístupní mu dotazník. Tokeny môžu mať jedno i viac použití. Viac o téme píšeme v článku Identifikácia respondentov pomocou tokenov.

Ako štítky nadefinovať a spravovať?

1.) Prejdite do hlavného menu Zber a následne vyberte záložku Mailing.

2.) Na tejto stránke vyberte možnosť „Správa štítkov respondentov”.

3.) Do otvoreného okna zadajte požadované názvy štítkov, ktoré budete chcieť použiť pri personalizácii svojho obsahu, pri identifikovaní respondentov, alebo počas filtrovania výsledkov prieskumu.

Na čo pamätať?

  • Ku každému respondentovi môžete pridať až 15 doplňujúcich informácií

Musíme tiež spomenúť možnosť vlastnej distribúcie. Nižšie uvádzame niekoľko odkazov na články s tematikou respondentov:

Pomohol Vám tento článok?

Ďakujeme za odpoveď